Retour en Klachten

Afkoelingsperiode

  • Als jij na ontvangst van het product toch besluit om af te zien van de koop, dit heet afkoelingsperiode, dan kan jij zonder opgaaf van reden het product, mits ongebruikt en in de originele verpakking binnen veertien dagen (14 dagen) retour zenden naar abc-hobby. Klik hier om het formulier te downloaden. Heb je het formulier ingevuld, dan plak je deze op je pakket en leverd het in bij een vervoerder naar keuze. Bij de vervoerder, betaald je de verzenkosten. Je krijgt nu een bewijs dat je het pakket hebt verzonden. Bewaar dit goed zodat je altijd bewijs hebt dat je het pakket hebt verzonden. Er raakt wel een iets kwijt bij een vervoerder. Maar met jou bewijs kan de vervoerder een onderzoek instellen om het pakket alsnog te vinden. Vergeet niet ons een email te sturen, wij weten anders niet dat jij je pakket hebt terug gestuurd en deze blijft dan liggen bij de vervoerder. Na meestal drie (3) weken wordt het pakket weer naar jou terug gestuurd, omdat het niet is opgehaald.
  • Lees voor meer uitleg kopen op afstand. Klik hier om direct naar de pagina Kopen op afstand te gaan.
  • De kosten van jou retourzending naar abc-hobby moet jij zelf betalen. Heb je het op de juiste manier gedaan, dan betalen wij het hele bedrag, zo snel mogelijk, aan jou terug inclusief de verzendkosten.


Klachten

  • Indien jij als klant een klacht hebt over de producten of dienstverlening van abc-hobby, dan kan jij een klacht indienen bij abc-hobby. Wij gaan dan samen met jou een oplossing vinden voor je klacht.
  • Je kan bellen, mailen, appen of lekker ouderwets een brief sturen om je klacht te melden. Wij adviseren je om dit per email te doen, zodat je een bewijs hebt dat je een klacht(en) bij ons hebt ingediend.
  • abc-hobby zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om je klacht(en) door te spreken. Dit kan soms binnen enkele minuten, maar met een maximale terug koppeling van drie werkdagen (3 werkdagen). Wij zijn ook mensen en kunnen soms niet per direct reageren, maar dan proberen wij het alsnog zo snel mogelijk te doen. 
  • abc-hobby zal zich dan ook tot het uiterste inspannen om samen met jou tot een goede oplossing te komen. Tevreden en blije klanten zijn altijd beter dan boze klanten.


Schade of breuk aan je pakket

  • Je pakt de telefoon en belt of apt. Kan je dit niet dan kan je altijd een email sturen. Zo stel je ons op de hoogte van de schade en/of breuk van jou bestelling. Wij pakken alles altijd goed in om dit te voorkomen.
  • Maak van je pakket een duidelijke digitale foto en die mail je naar ons toe. Ben je zelf niet in het bezit van een fotocamera of telefoon voor digitale opname, dan kan je misschien in je naaste omgeving iemand vinden die je daar bij kan helpen. Door je foto hebben wij wij een bewijs om bij de vervoerder een klacht in te dienen over de werkwijze van de bezorger die bij jou aan de deur is geweest.
  • Jij moet ook contact opnemen met de vervoerder die het pakket bij je heeft bezorgd. Samen staan wij sterk om te zorgen dat jou en onze klacht(en) serieus word genomen. Dit doe je door een mail te sturen, samen met de digitale foto die je net hebt gemaakt, naar de vervoerder die jou pakket heeft bezorgd. Wij kunnen je helpen met je email als je het lastig vind en samen doorlopen wij dan alle stappen. De vervoerder zal je op de hoogte houden van jou klacht. Vervelend maar nodig, wij moeten een kopie van jou klacht hebben, de vervoerder vraagt hier naar. Zonder jou kopie kunnen wij alleen een melding maken en geen serieuze klacht indienen.
  • Het lijkt allemaal zo overbodig om het op deze manier te doen, maar onze ervaring is dat het niet zo is. Wij zijn door eerdere klachten via ons andere bedrijf wijzer geworden. Wij willen de klanten van abc-hobby een goed product leveren zonder problemen.

Heb je nog vragen of opmerking stel deze gerust en denk niet dit is een domme vraag. Domme vragen bestaan er binnen ons bedrijf niet. Dus pak je telefoon of gebruik je computer of tablet en neem contact met ons op.

Typefouten en prijswijzigingen voorbehouden!

© 2015 - 2019 ABC Hobby | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.